Přístroj pro komunikaci s řídícími jednotkami (japonské značky)

Neohodnoceno

Diagnostický přístroj MaxiDiag, autodiagnostika přes OBD2, zejména pro japonské vozy – Autel JP701

Digitální elektronický přístroj pro čtení a vymazávání chybových kódů a pro komunikaci s řídícími jednotkami (zejména pro japonské značky Toyota, Nissan, Honda, Mazda, Mitsubishi).

 

Digitální elektronický přístroj nové generace je konstruován pro čtení a vymazávání chybových kódů a pro komunikaci s řídícími jednotkami motorů, automatických převodovek, ABS a airbagů evropských, asijských i amerických vozů vybavených palubní diagnostikou OBD II/EOBD II. Software je speciálně zaměřené na většinu japonských vozů (např. Toyota, Nissan, Honda, Mazda a Mitsubishi roku výroby 2000-2006). Vyniká jednoduchou obsluhou díky přehlednému menu a také velkému, podsvícenému displeji (60x40 mm) s možností nastavení kontrastu. Nevyžaduje napojení na separátní počítač, funguje samostatně. MaxiDiag JP701 pracuje s protokoly SAE-J 1850 PWM (koncern Ford), SAE-J 1850 VPW (koncern General Motors), ISO 9141-2/14230 a KWP 2000/ISO 14230-4 (evropské a asijské automobily a většina vozů Chrysler), CAN/ISO 15765-4 (novější vozy všech značek). Podporuje všech 9 testovacích módů palubní diagnostiky OBD II.

 

Použití přístroje je velmi široké, neomezuje se jen na japonské vozy, ale zahrnuje většinu osobních automobilů vyrobených po roce 1996 evropských, japonských, korejských i mnohých amerických značek ( např. Škoda, Volkswagen, Audi, SEAT, Mercedes-Benz, Maybach, Chrysler, Dodge, Opel, Chevrolet, Jeep, Ford, Jaguar, Land Rover, Porsche, BMW, Mini, Renault, Dacia, Peugoet, Citroen, Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Volvo, Saab, Smart, General Motors, Toyota, Lexus, Mitsubishi, Nissan, Honda, Mazda, Suzuki, Subaru, Daihatsu, Hyundai, Kia, SsangYong, Lada atd.).

 

Nabízí především tyto funkce:- řešení potíží ve vztahu k chybovým kódům v paměti řídících jednotek motorů, automatických převodovek, ABS a airbagů,
- snadno zjistit příčinu signalizace kontrolky „Check Engine Light (MIL-Malfunction Indicator Light)“, tato kontrolka emisí svým rozsvícením (resp. nezhasnutím) signalizuje, že řídící – jednotka vykazuje závadu ve vztahu k emisím vozidla nebo poruchu v elektrickém vedení MIL, příp. se řídící jednotka motoru nalézá v nouzovém režimu atd.,
- přečíst v paměti závad uložené normované chybové kódy (P0, P2, P3 a U0) a specifické chybové kódy výrobců vozidel (P1, P3 a U1), výpis z paměti závad řídící jednotky je základní – diagnostickou funkcí, kterou samozřejmě doplňují další funkce přístroje,
- zhasnout kontrolku „Check Engine Light (MIL)“, vymazat chybové kódy (DTC- Diagnostic Trouble Code) a resetovat monitor,
- zobrazit definice chybových kódů (DTC), tedy nejenom samotný kód, ale jeho slovní popis,
- ukázat freeze frame data, tedy řadu údajů (otáčky motoru, teplota atd.) v okamžiku vzniku závady zaznamenané do paměti (aktivované MIL), což má význam pro následné posouzení poruchy, např. hlavně u sporadických závad apod.,
- zobrazit I/M readiness statuty (I/M-Inspection/Maintenance), tedy principiálně určit, zda je subsystém připravený pro test emisí, resp. stav jednotlivých emisně relevantních součástí, které systém OBD II sleduje průběžně (vynechávání zapalování, palivový systém …) nebo je sleduje jen za určitých podmínek (zpětné vedení výfukových plynů, vyhřívání lambda sondy, lambda sonda, klimatizace, sekundární přívod vzduchu, odvětrávání palivové nádrže, katalyzátor …),
ukázat aktuální (live) údaje provozních hodnot (např. motoru) zaznamenávaných řídící jednotkou prostřednictví všech snímačů na ni napojených, hodnoty se dynamicky mění podle momentálního stavu,
- zobrazit aktuální údaje z lambda sond,
- grafické zobrazení dat (vozy od roku výroby 1996 a novější), z diagnostického hlediska zajímavé zejména u parametrů, které se rychle mění a je třeba vyhodnotit jejich průběh,
- číst, ukládat a přehrávat aktuální data snímačů,
- test akčních členů (různé varianty testů funkčnosti akčních členů dané řídící jednotky podle konkrétního systému),
- ukládat do bateriové paměti vozidlová data pro jejich pozdější prohlédnutí a analýzu,
- provést modulově prezentovaný test,
- načíst informace o vozidle (identifikační číslo vozidla-VIN-Vehicle Identification Numer, CID-Calibration ID, kalibrační kontrolní číslo-CVN-Calibration Verification Numer),
- podporuje CAN (Controller Area Network) a všechny další stávají OBD II-protokoly,
- vyhledávání v databázi chybových kódů OBD II,
- aktualizaci software přes internet,
- tisk dat přes tiskárnu, tato funkce umožňuje výtisk všech dat zaznamenaných přístrojem nebo zákaznicky přizpůsobených přehledů.

 

Technické parametry:
- displej 128×64 pixelů s nastavením kontrastu
- provozní teplota: 0°C až 60°C
- teplota skladování: -20°C až 70°C
- napájení: 8,0 V až 18,0 V (externí – baterie vozidla přes OBD2 zásuvku)
- 4× 1,5 V baterie (interní)
- rozměry: 210 × 99 × 38 mm
- hmotnost: 500 g

 

Standardní součástí dodávky přístroje je český návod k obsluze, CD (software vyhledávání chybových kódů), obsáhlý seznam chybových kódů OBDII/OEBD včetně popisu závady v českém jazyce, připojovací kabel OBDII, kabel USB, prodlužovací kabel a nylonový úložný obal.

VýrobceAutel
Možnosti doručení
Kód produktu JP701
Kategorie: Autodiagnostika - OBD2 skenery
EAN: 8596386510315
Značka: Autel
Dostupnost Dlouhodobě nedostupné
9 134 Kč 7 549 Kč bez DPH
Přístroj pro komunikaci s řídícími jednotkami (japonské značky)
Neohodnoceno
Přístroj pro komunikaci s řídícími jednotkami (japonské značky)
Loading...

Diagnostický přístroj MaxiDiag, autodiagnostika přes OBD2, zejména pro japonské vozy – Autel JP701

Digitální elektronický přístroj pro čtení a vymazávání chybových kódů a pro komunikaci s řídícími jednotkami (zejména pro japonské značky Toyota, Nissan, Honda, Mazda, Mitsubishi).

 

Digitální elektronický přístroj nové generace je konstruován pro čtení a vymazávání chybových kódů a pro komunikaci s řídícími jednotkami motorů, automatických převodovek, ABS a airbagů evropských, asijských i amerických vozů vybavených palubní diagnostikou OBD II/EOBD II. Software je speciálně zaměřené na většinu japonských vozů (např. Toyota, Nissan, Honda, Mazda a Mitsubishi roku výroby 2000-2006). Vyniká jednoduchou obsluhou díky přehlednému menu a také velkému, podsvícenému displeji (60x40 mm) s možností nastavení kontrastu. Nevyžaduje napojení na separátní počítač, funguje samostatně. MaxiDiag JP701 pracuje s protokoly SAE-J 1850 PWM (koncern Ford), SAE-J 1850 VPW (koncern General Motors), ISO 9141-2/14230 a KWP 2000/ISO 14230-4 (evropské a asijské automobily a většina vozů Chrysler), CAN/ISO 15765-4 (novější vozy všech značek). Podporuje všech 9 testovacích módů palubní diagnostiky OBD II.

 

Použití přístroje je velmi široké, neomezuje se jen na japonské vozy, ale zahrnuje většinu osobních automobilů vyrobených po roce 1996 evropských, japonských, korejských i mnohých amerických značek ( např. Škoda, Volkswagen, Audi, SEAT, Mercedes-Benz, Maybach, Chrysler, Dodge, Opel, Chevrolet, Jeep, Ford, Jaguar, Land Rover, Porsche, BMW, Mini, Renault, Dacia, Peugoet, Citroen, Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Volvo, Saab, Smart, General Motors, Toyota, Lexus, Mitsubishi, Nissan, Honda, Mazda, Suzuki, Subaru, Daihatsu, Hyundai, Kia, SsangYong, Lada atd.).

 

Nabízí především tyto funkce:
- řešení potíží ve vztahu k chybovým kódům v paměti řídících jednotek motorů, automatických převodovek, ABS a airbagů,
- snadno zjistit příčinu signalizace kontrolky „Check Engine Light (MIL-Malfunction Indicator Light)“, tato kontrolka emisí svým rozsvícením (resp. nezhasnutím) signalizuje, že řídící – jednotka vykazuje závadu ve vztahu k emisím vozidla nebo poruchu v elektrickém vedení MIL, příp. se řídící jednotka motoru nalézá v nouzovém režimu atd.,
- přečíst v paměti závad uložené normované chybové kódy (P0, P2, P3 a U0) a specifické chybové kódy výrobců vozidel (P1, P3 a U1), výpis z paměti závad řídící jednotky je základní – diagnostickou funkcí, kterou samozřejmě doplňují další funkce přístroje,
- zhasnout kontrolku „Check Engine Light (MIL)“, vymazat chybové kódy (DTC- Diagnostic Trouble Code) a resetovat monitor,
- zobrazit definice chybových kódů (DTC), tedy nejenom samotný kód, ale jeho slovní popis,
- ukázat freeze frame data, tedy řadu údajů (otáčky motoru, teplota atd.) v okamžiku vzniku závady zaznamenané do paměti (aktivované MIL), což má význam pro následné posouzení poruchy, např. hlavně u sporadických závad apod.,
- zobrazit I/M readiness statuty (I/M-Inspection/Maintenance), tedy principiálně určit, zda je subsystém připravený pro test emisí, resp. stav jednotlivých emisně relevantních součástí, které systém OBD II sleduje průběžně (vynechávání zapalování, palivový systém …) nebo je sleduje jen za určitých podmínek (zpětné vedení výfukových plynů, vyhřívání lambda sondy, lambda sonda, klimatizace, sekundární přívod vzduchu, odvětrávání palivové nádrže, katalyzátor …),
ukázat aktuální (live) údaje provozních hodnot (např. motoru) zaznamenávaných řídící jednotkou prostřednictví všech snímačů na ni napojených, hodnoty se dynamicky mění podle momentálního stavu,
- zobrazit aktuální údaje z lambda sond,
- grafické zobrazení dat (vozy od roku výroby 1996 a novější), z diagnostického hlediska zajímavé zejména u parametrů, které se rychle mění a je třeba vyhodnotit jejich průběh,
- číst, ukládat a přehrávat aktuální data snímačů,
- test akčních členů (různé varianty testů funkčnosti akčních členů dané řídící jednotky podle konkrétního systému),
- ukládat do bateriové paměti vozidlová data pro jejich pozdější prohlédnutí a analýzu,
- provést modulově prezentovaný test,
- načíst informace o vozidle (identifikační číslo vozidla-VIN-Vehicle Identification Numer, CID-Calibration ID, kalibrační kontrolní číslo-CVN-Calibration Verification Numer),
- podporuje CAN (Controller Area Network) a všechny další stávají OBD II-protokoly,
- vyhledávání v databázi chybových kódů OBD II,
- aktualizaci software přes internet,
- tisk dat přes tiskárnu, tato funkce umožňuje výtisk všech dat zaznamenaných přístrojem nebo zákaznicky přizpůsobených přehledů.

 

Technické parametry:
- displej 128×64 pixelů s nastavením kontrastu
- provozní teplota: 0°C až 60°C
- teplota skladování: -20°C až 70°C
- napájení: 8,0 V až 18,0 V (externí – baterie vozidla přes OBD2 zásuvku)
- 4× 1,5 V baterie (interní)
- rozměry: 210 × 99 × 38 mm
- hmotnost: 500 g

 

Standardní součástí dodávky přístroje je český návod k obsluze, CD (software vyhledávání chybových kódů), obsáhlý seznam chybových kódů OBDII/OEBD včetně popisu závady v českém jazyce, připojovací kabel OBDII, kabel USB, prodlužovací kabel a nylonový úložný obal.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Společnost Autel se specializuje na výzkum a vývoj, výrobu, prodej a servis inteligentních diagnostických, detekčních a analytických systémů a elektronických komponentů pro automobilový průmysl .Její výrobky se prodávají především do více než 50 zemí a regionů, například do Spojených států, Německa, Velké Británie a Austrálie. Společnost Autel je jedním z předních světových poskytovatelů inteligentní diagnostiky, kontroly a produktů a služeb TPMS (systém monitorování tlaku v pneumatikách).

Společnost Autel se již více než deset let hluboce angažuje v oblasti globální inteligentní diagnostiky a testování automobilů a v současné době vytvořila tři produktové řady zahrnující diagnostické produkty pro automobily, řadu TPMS pro systémy monitorování tlaku v pneumatikách automobilů a řadu ADAS pro inteligentní asistenční systémy řízení automobilů.

Společnost Autel rozšiřuje podnikání v oblasti inteligentních automobilových elektronických komponentů na základě let nahromaděných diagnostických dat.

AUTEL Smart Diagnostic Equipment & Solutions | B.A.S

 

Hodnocení obchodu

4,8 607 hodnocení

Jan Egrmaier | 06.05.2025
Velká spokojenost
Milan | 01.04.2025
Perfektní produkt. Vše splňuje!
Ověřený zákazník - Heureka | 28.03.2025
spolehlivý obchod, komunikace dobrá akorát někdy nabízí ne moc kvalitní věci, ale to je subjektivní, zatím mi všechno vyreklamovali
Ověřený zákazník - Heureka | 28.03.2025
+ Rychlé dodání, dobrý popis produktu

Nemám co vytknout
Ověřený zákazník - Heureka | 27.03.2025
Vše naprosto bez problémů. Od objednávky až po doručení, super.
Ověřený zákazník - Heureka | 27.03.2025
+ Rychlé jednání

Ověřený zákazník - Heureka | 27.03.2025
+ Široký sortiment
+ rozumné ceny
+ rychlost dodání
+ kamenná prodejna na blízku

Doporučuji.
Ověřený zákazník - Heureka | 27.03.2025
+ Vstřícné jednání.

Ověřený zákazník - Heureka | 27.03.2025
+ Rychlé

Ověřený zákazník - Heureka | 26.03.2025
široký výběr specializovaný
Ověřený zákazník - Heureka | 26.03.2025
+ Po několika nákupech na obchodu Moje Dílna hodnotím jako velmi dobrý.

Ověřený zákazník - Heureka | 26.03.2025
Rychlé doručení
Ověřený zákazník - Heureka | 25.03.2025
Rychlost, spolehlivost.
Ověřený zákazník - Heureka | 25.03.2025
+ široký sortiment nářadí

Ověřený zákazník - Heureka | 24.03.2025
+ Rychlé vyřízení objednávky
+ Rychlé dodání

Ověřený zákazník - Heureka | 24.03.2025
+ velký výběr
+ dobré ceny
+ možnost vyzvednutí na prodejně v Brně
+ rychlé nachystání k vyzvednutí
+ různé možnosti dopravy

Ověřený zákazník - Heureka | 24.03.2025
Velmi rychlé dodání
 
 

Nevratně zavřít

 
Ještě neodebíráte novinky?
 

Nenechte si ujet

120 Kč SLEVU

na první nákup nad 1000 Kč.

Kam ji můžeme poslat?
 

Vaše údaje jsou u nás v bezpečí. Vše se řídí platnými obchodními podmínkami

 
 
 

Užijte si slevu! 

 

Kód už je na cestě do vaší e-mailové schránky.
Ale pozor, platí jen 7 dní.

 

Zkontrolujte prosím pro jistotu i složky Hromadné / Promoakce a Spam.

 
 
 

Užijte si slevu! 

 

Kód už je na cestě do vaší e-mailové schránky.
Ale pozor, platí jen 7 dní.

 

Zkontrolujte prosím pro jistotu i složky Hromadné / Promoakce a Spam.